POZNAJMY SIĘ
Mamy różne doświadczenia i obszary eksperckości, łączy nas wspólna wizją zmieniania świata na lepsze.
Founder & CEO
Założyciel i CEO Goodbrand/Better w Polsce. Doradca strategiczny w dziedzinie zarządzania zrównoważonymi markami i organizacjami. Od 1992 r w branży komunikacji marketingowej a od 2007 doradztwa w obszarze sustainability. Country Partner Ruchu B Corp w Polsce. Moderator dialogu społecznego, wykładowca w dziedzinie odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Współautor wielu kampanii marketingowych i społecznych, współzarządzał polskimi i międzynarodowymi agencjami reklamowymi (m in grupą agencji Upstairs Young and Rubicam). Partner w NOW Partners – Regenerative Value Creation. Inicjator Polish Diversity Chamber of Commerce. Wydawca projektu CR Navigator/ B NAVIGATOR, promującego od 13 lat idee zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu. Socjolog, artysta grafik, designer.
Life Guard – Impact and engagement lead
Od 5 lat zaangażowana w projekty o szerokim spektrum tematycznym – od administracyjnego po środowiskowe oraz policy. W Fundacji WWF Polska była odpowiedzialna za organizację debat politycznych z kandydatami do parlamentu, celem których było podkreślenie istotności problemów degradacji środowiska i konieczności uwzględnienia działań naprawczych w planach polityków. Była również odpowiedzialna za kampanie informacyjne i reklamowe w mediach, m.in. w Gazecie Wyborczej. Absolwentka biotechnologii oraz ochrony środowiska. Dzięki zróżnicowanemu doświadczeniu, w Better obejmuje pozycję Life Guard.
Dagmara posiada 12-letnie doświadczenie w pracy z renomowanymi LOVE brands, jako marketing manager prowadziła lokalne strategie marketingowe dla takich marek jak Giorgio Armani Beauty czy Nespresso.
Obszary jej specjalizacji obejmują brand management, komunikację marketingową i zarządzanie doświadczeniem klienta. Misją Dagmary jest pomagać firmom we włączaniu tematyki zrównoważonego rozwoju do ich strategii marketingowych i komunikacyjnych.
Jako Trained B Leader przeszkolona w szwajcarskim B Lab, pomaga firmom w ocenie ich wpływu na środowisko i społeczności w ramach B Impact Assessment, a także przeprowadza je przez proces certyfikacji B Corp.
Dagmara mieszkała w pięciu krajach i dzięki jej wrażliwości kulturowej doskonale radzi sobie w międzynarodowym środowisku i projektach dla globalnych marek.
Doświadczona managerka ds. zrównoważonego rozwoju i komunikacji, od kilkunastu lat zajmująca się obszarem ESG, strategią i raportowaniem, a także komunikacją korporacyjną w międzynarodowych organizacjach.
Wydała drugi w Polsce raport Total Impact (Grupa Żywiec, Heineken), przygotowała kilka raportów zrównoważonego rozwoju Polpharmy, a także pracowała nad strategią zrównoważonego rozwoju Polpharmy za lata 2022-2024.
Obecnie odpowiedzialna za obszar ESG w najbardziej wpływowej spółce mediowej w Polsce.
Jest projektantką usług i liderką procesów transformacyjnych opartych o założenia human & planet-centered design. Jest absolwentką zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym, studiów Design Management oraz licznych kursów w zakresie Customer Experience i Climate Change. Ma ponad 20 letnie doświadczenie jako menedżerka projektów, produktów i programów w bankowości oraz rozwijaniu własnych przedsięwzięć. Pracowała w Polsce, Wenezueli, Meksyku i Holandii.
Obecnie jako doradczyni, strateżka i facylitatorka procesów zmian w obszarze ESG koncentruje się na transformacji w kierunku cyrkularnych i regeneratywnych modeli biznesowych. Jest współzałożycielką organizacji Design For Change wspierającej młodzież w realizacji mikro-zmian społecznych na bazie metodyki Design Thinking. Udziela się także jako wolontariuszka i sędzina w programie edukacyjnym Odyseja Umysłu rozwijającym kreatywność i pracę zespołową dzieci i młodzieży.
Pasjonuje ją wdrażanie wartościowych zmian zgodnych z duchem zrównoważonego rozwoju i gospodarki cyrkularnej. Prywatnie matka 3 córek, zapalona podróżniczka, fanka polskiego designu oraz „zielonej” architektury i urbanistyki.
Stakeholders Management Expert
Advisory Board
Strategic Planning & Sustainability Expert
Advisory Board
Sustainable Tourism
Barking Expert
Anna Kuźmicka w trakcie swojej kariery w międzynarodowych korporacjach farmaceutycznych zdobyła doświadczenie w promowaniu Różnorodności, Równości i Włączenia (Diversity, Equity, and Inclusion – DEI) w miejscu pracy, ze szczególnym naciskiem na harmonijną integrację zespołów o różnych grupach wiekowych. Jako liderka kształtująca polityki personalne, nie tylko radziła sobie ze złożonościami zarządzania personelem, również kierowała osiągnięciem celów zrównoważonego rozwoju, odgrywając kluczową rolę w tworzeniu dynamicznej i inkluzywnej kultury organizacyjnej. Jej doświadczenie odzwierciedla zobowiązanie do wspierania różnorodnych talentów i osiągania harmonijnej równowagi między rozwojem zawodowym a praktykami zrównoważonymi.
Art Director / Designer
Art director / UX
Doświadczona Strateżka ds. zrównoważonego rozwoju korporacyjnego z ponad 9-letnim międzynarodowym doświadczeniem w Singapurze, Kopenhadze, Rydze i Nairobi. Jako liderka projektów w zakresie zrównoważonego rozwoju korporacyjnego i strategiczna konsultantka biznesowa od ponad 6 lat, brała udział w różnych projektach na całym świecie, koncentrując się na strategii biznesowej, zrównoważonym rozwoju korporacyjnym, innowacjach i raportowaniu wpływu.
Ma udokumentowane doświadczenie w kierowaniu rozwojem biznesu, tworzeniu skutecznych strategii i wspieraniu zaangażowania społeczności. Jej doświadczenie obejmuje różne dyscypliny, od globalnego doradztwa po marki lifestylowe, w których konsekwentnie wdrażała wartość poprzez zwiększanie zaufania i zaangażowania w projekty i rozwiązania zapewniające trwały wzrost.
W ciągu ostatnich 3 lat zanurzyła się w świecie certyfikacji B Corp, ułatwiając certyfikację 8 firmom w Danii i na Łotwie. Obecnie współpracuje z B Lab Europe i jest zaangażowana w rozwój ruchu B Corp w regionie Morza Bałtyckiego. Jej pasją jest prowadzenie firm w kierunku pomyślnego osiągnięcia i utrzymania standardu B Corp.